2.Etapa PLASY 2019

19.08.2019 00:00

Informace a pokyny na soustředění 2019

 

Termín a místo:      Neděle 25.8. – sobota 31.8.2019 tělocvičny gymnázia a SOŠ Plasy a ZŠ Plasy, venkovní hřiště ZŠ Plasy a okolí Plas

 

Nástup:                  INDIVIDUÁLNĚ v neděli 25.8.2019 10:00 - 11:00 internát SOŠ Plasy - Školní 280, Plasy (není zajišťována centrální doprava účastníků na soustředění) Pozdější příjezdy je nutno nahlásit trenérům.

 

Ukončení:              INDIVIDUÁLNĚ v sobotu 31.8.2019 10:00 internát SOŠ Plasy

                              Odjezdy před ukončením soustředění je nutno nahlásit v týdnu před soustředěním z důvodu zajištění obědů a večeří.

Jelikož jsme ubytováni na internátě a ihned po nás v neděli nastupují studenti, tak byl podmínkou školy, úklid internátu po ukončení našeho pobytu. Z tohoto důvodu musíme uklidit internát „dokonale do čista“, včetně vytření pokojů, sociálek a chodeb a utření prachu a „bordelu“ v policích a skříních na pokojích. Věřím, že nám s úklidem před odjezdem pomůžete.

 

Stravování:             Začíná se společnou večeří, proto je nutná svačina na první den soustředění!!

                              Účastníci soustředění mají zajištěnu snídani a svačinu (přímo v místě soustředění), oběd a večeři (restaurace Plaský dvůr - pivovar) a druhou večeři (přímo v místě soustředění)

 

Ubytování:             Ve vlastních spacácích a s vlastním prostěradlem na postelích na internátě SOŠ Plasy (případně deka a polštář)

                       

Pitný režim:            Organizátoři soustředění zajišťují dostatek tekutin nutných pro doplnění (včetně minerálních látek).

 

Vybavení:               Sportovní oblečení a obutí do tělocvičny i na venkovní hřiště + boty na venkovní běhání Batůžek na přenos věcí mezi halami !!!

„Odpočinkové“ oblečení na chvíle oddechu a na chůzi na oběd a večeři + pantofle Spacák (peřiny), prostěradlo a oblečení na spaní Plavky, ručník, hygienické potřeby, pláštěnka (deštník) Hrníček, lžička, miska, případně plastový talířek, utěrka (na snídani a druhou večeři) láhev na pití do tělocvičny + 0,5 l láhev na iontový nápoj

Kartička zdravotní pojišťovny (stačí i kopie - bude vybrána při nástupu a vrácena na konci soustředění)*
Potvrzení o bezinfekčnosti + Souhlas rodičů se zařazením na soustředění (formulář ke stažení na webových stránkách oddílu - www.dbak.cz )

Zdravotní prohlídka platná pro soustředění a následující sezónu (stačí jedna na obě etapy)*

Léky (užívá-li někdo – prosíme o jejich oznámení při nástupu)

náplasti na puchýře a kinezio tape případně pevný tape Švihadlo, malý míček (tenisák apod.), basketbalový míč (podepsaný), případně knihu, karty apod. na vyplnění odpočinku

Kapesné dle uvážení

NEDOPORUČUJEME drahé věci (notebooky, šperky, mobilní telefony …) – neodpovídáme za případné poškození

 

Prohlédněte dětem vlasy a nahlaste nám, pokud jste museli řešit nějaké problémy s tím spojené

 

Trenérské a organizační obsazení soustředění:

 

M. + J. Buňkovi, P. Halamová, L. Kapitán, V. Kašparová, J. Svíčka, L. Bílková, M. Pipta, P. Rada,

           

Informace o soustředění a telefonické spojení na soustředění:

                              Jiří Buňka                          602 992 000      Petra Halamová            773 537 253

                              Martina Buňková                 603 425 292      Luboš Kapitán               604 115 055

                              Michal Pipta                       602 669 782      Lucie Bílková                731 015 642

                              Vendula Kašparová             724 161 738      Jan Svíčka                    724 386 546

                              Petr Rada                          608 076 757   

 

 Soubor s pokyny v PDF ke stažení zde